Kolde fødder

Åh, i dag var det så mildt, så mildt da jeg cyklede hjem.

Det var det også i går, jeg fik en ubetvingelig lyst til at gå i vandet. Jeg slog et slag ned om Kagevigstranden, men det var super lavvandet og der er en del sten. Jeg tænkte på mine badesko og cyklede hjem igen. Eller rettere gik, for cyklen var punkteret.

I dag kørte jeg en anden vej hjem og kom forbi kirken hvor der også er en dejlig strand. Der var helt læ og vandet var som blik. Og det var dejlig højvandet. Der er en stor sten, lige dér i strandkanten, hvor jeg ofte sidder og nyder stilheden og den særlig atmosfære, som findes lige ved det stille vand.

Dér sad jeg så på stenen, i varmen. Og ville i vandet. Jeg gik ud og soppede. Det var SINDSSYGT koldt. Men een af dagene kommer jeg såmænd nok i med hele mig, hvis ellers jeg har en badedragt, badesko og et håndklæde med. Og hvis det er varmt og stille i vejret. En lillesmule tosset har man da lov at være.

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Et par lune forårsdage har vi haft, der går dog nok et stykke tid, før det er strand-bade-vejr.
    KH mor

Skriv et svar

