Klar til fuglereder

I formiddags hørte jeg: “Wear sunscreen” – jeg har den på min iTunes, den er bare herregod. Selvom den er fra 1997, så er den totalt aktuel.

Og så har det ellers været forrygende mildt og solrigt og jeg har været i haven i næsten 6 timer. Gået derude, i hvert fald. Fjernet lidt brændenælder hist og pist og skåret lidt pil ned af sorten…… tænk, jeg har glemt navnet, det er bare den bedste flettepil og jeg er så glad for at jeg har stiklinger af den.

Disse tænkte jeg måske kunne bruges på Jordens Dag til at flette små søde fuglereder af med børnene i Børnehuset. Det kunne da være lidt fedt. Nydeligt ordnet og bundtet.

Så skulle jeg jo lige prøve modellen, jeg har den fra Facebook/Jordens Dag.

Den er meget sød og det tager ikke ret lang tid at lave den, men det er alligevel svært at styre syns jeg. Hvis 5-årige selv skal…… hmmm….. jeg må tænke over det.

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Det må være dejligt at kunne flette fuglereder, det er nok bare ikke enhver, der sådan lige kan det.
    KH mor

Skriv et svar

