Kære linedanser

Denne sang lærte jeg at kende for nylig, da vi den 22. april havde en lille fejring af Jordens Dag på Fejø Skole og i Børnehuset. Vi sang – selvfølgelig – Jordens Dag sangen. Et af børnene bad om at vi sang denne. Og ja, jeg synes den rummer noget af den sandhed af livet som jeg erfarer. Livet folder sig ud på mange forskellige måder for hver enkelt af os, denne smukke sang passer godt til hvordan jeg erfarer at det er.

2 Comments Add yours

  1. Anonym siger:

    Det er nok rigtigt, at vi alle er linedansere. En dejlig tekst og også en dejlig melodi.
    KH mor

  2. Anonym siger:

    Ja den er helt fantastisk.
    Sangen er faktisk skrevet og komponeret til min konfirmation af min onkel.
    Så den betyder noget helt specielt for mig:-)

Skriv et svar

