Mere regn

Natten til mandag begyndte det at regne. Jeg sov med vinduet lukket for første gang i snart lang tid, jeg orkede ikke at risikere at blive vækket om natten af vindstød eller at vågne op til en drivvåd vindueskarm. Det regnede det meste af dagen i går, denne skønne, stille regn i varmt vejr, det minder en smule om regntiden i Afrika, hvor man kunne løbe ude og lege i regnen fordi det var så varmt. Jeg plukkede blomster i regnvejret og lavede mange små buketter. Hen på eftermiddagen klarede det op og i dag stråler solen om kap med den gule raps på marken overfor.

Jeg undrer mig fortsat over de moderne vejrudsiger. Lige så snart det er en smule overskyet eller hvis det regner, så er det dårligt vejr. Efter min mening er regnvejr godt vejr. Og vigtigt vejr, især her i forårstiden, hvor så mange ting skal spire.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Jo, regn skal man da have, allerhelst vil de fleste nok have, at det regner om natten, og solen skinner om dagen. Sådan er det ikke, vi har nok her i landet et spændende og afvekslende vejr, de fleste elsker det sikkert, når det kommer til stykket.
    KH mor

Skriv et svar

