Lyse sommeraftener

Så kom den da endelig, den tid vi altid længes mod på disse breddegrader.

Det har været varmt i dag og jeg har sået bønner og lagt uld rundt om bedene – det kan sneglene ikke lide at krybe igennem har jeg ladet mig fortælle.

Og så da vi skulle spise tændte vi bål. Den stod på stegt sild, jeg lavede dem til inde i køkkenet og Mick stegte dem på panden over bålet. Jeg kogte også kartofler plus lidt mere tilbehør derinde, men så sad vi udenfor og spiste. Tænk, jeg tror det er første gang vi sådan rigtig har siddet ude en aften og spist.

Det er bare SÅ dejligt.  Uhmmmmm.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Godt de kommer, disse lyse, lune sommeraftener. Sommeren er lige begyndt, der kan nå at komme mange af disse aftener.
    KH mor

Skriv et svar

