Bønnerne spirer

De kom jo sent i jorden, men man skulle kunne så bønne og ært helt indtil midten af juli. Amandas har i øvrigt de fineste bælge nu, samtidig med blomstring og en højde som min.

Og bønnerne spirer, både den italienske stangbønne, som jeg var så glad for sidste år, som jeg havde fået fra Frøsamlerne, jeg har selv lavet frøende i år – lige nu kan jeg ikke huske hvad den hedder – og pralbønnerne, som jeg for god ordens skyld lagde i blød inden såning. Begge slags bønner har fine stativer at klatre på, så jeg glæder mi til at følge deres vækst opad.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Bønner er en dejlig ting at have i sin have, det må være skønt at have dem i forskellige højder, jeg nøjes med de lave sorter.
    KH mor

Skriv et svar

