Lune sommernætter

I går var det Møllefest, hatten var kommet på og det er virkelig imponerende. Ikke bare grænsende til imponerende, men rent ud sagt: imponerende. Der er 22 m op til den røde kugle i toppen. Desuden havde Fejø Fotoklub fernisering af deres første fotoudstilling på Møllens førstesal, som for første gang opfylder sit formål som galleri, det var fint.

Jeg havde vagten i Møllebutikken og jeg var den der oksede rundt efter drinksglas, borde og hvad-ved-jeg til udstillingen skulle åbne kl. 13. Og sveden løb. Hold da op, hvor var det varmt, fugtig-varmt. Inde i Møllebutikken er det heldigvis svalt, så det var dejligt at være derinde.

På vejen hjem steg jeg ned i den varme Kagevig suppe, dvs. jeg gik i vandet. Mick var med og han syntes ikke det var spor koldt – og så ER det simpelthen varmt, når han siger sådan.

Om aftenen gik jeg til køjs i min egen seng på 1. sal – det var nok en fejl, for det var for varmt, men jeg kunne alligevel ikke rigtig tage mig sammen til at flytte. Men man falder da i søvn til sidst.

2 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    En varm dag at have travlt på !

  2. Anonym siger:

    Dejlige lune dage, knap så dejlige lune nætter. Men sommer er det, vi må nyde det, så længe det varer.
    KH mor

Skriv et svar

