Ladens forvandling

Det lykkedes i går at få flyttet så mange ting og fejet så mange spindelvæv ned at vi kunne sidde i laden til vores lille “omstillingsmøde”. Nogen af vore venner/bekendte er her fra København og manden i foretagendet er interesseret i omstillingsbevægelsen generelt, men også især på Fejø. Så når de nu alligevel skulle komme ville han gerne møde nogen fra vores omstillingsbevægelse her på Fejø og høre lidt om dén.

Folk havde selv mad med. Jeg havde bagt brød, Mick havde lavet en stor skål salat med kartofler, blomkål, bønner og kogte kikærter. Kirsten Maria – som har været og hjælpe os i flere timer hver dag de sidste snart mange dage – havde lavet en stor portion blommegrød. Og ellers var det meget lækre retter som folk havde medbragt, så det blev en sommerbuffet som på en tostjernet restaurant.

Mick siger vi var 16 voksne og 3 børn – jeg synes det virkede som om vi var flere. Men i hvert fald mere end 2!

Meget hyggeligt blev det også, vi fik talt om omstilling og fik stillet en masse gode spørgsmål. Jeg tror først jeg var i seng kl. 24 – mig, der ellers trimler om ved 21 tiden.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    I fik stillet en masse gode spørgsmål, forhåbentlig også en masse gode svar.
    KH mor

Skriv et svar

