Længe siden

Til pinse tog jeg et enkelt foto, men det har ligget i kameraet lige siden. Batterierne har ikke fungeret – det er genopladelige batterier, der skal til for at kameraet kan stå i den indkøbte såkaldte “docking station”. Det er jo et gammelt kamera, eet af de første digitale, som jeg købte i dyre domme da jeg blev 50 for penge, som jeg havde fået af min mor. Men det var et godt kamera og det tror jeg, at det er stadigvæk, det handler trods alt også om øjet, der ser, når der knipses – og det synes jeg fortsat er rigtig svært, når det gælder fotos af mennesker, fotos af handlinger. Det er nemmere at fotografere en plante, et hus, et landskab. Og den slax.

Men NU har jeg fået indkøbt ikke mindre end 6 genopladelige batterier af en efter forhandlerens udsagn super kvalitet PLUS en særlig oplader til disse batterier. Jeg har endvidere ladet batterierne op, skiftet batterier i kameraet og VOILA!! det virker!!

Så hermed et glad billede i blåt, gult og grønt fra pinsen 2010, hvor Sean havde et hold kammerater på besøg. De lå i lejr ved bålpladsen, kørte i pinseoptoget med båden og hyggede sig gevaldigt.

(Ja, jeg knipsede lige fotoet inde fra stuen og kamaraets øje ser ikke lige gennem pileløv sådan som mit eget øje gør).

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Dejligt med dise blogs, især med billeder selvfølgelig.
    KH mor

Skriv et svar

