Flere fotos

Et foto er et foto.

Dette blev taget den 14. august, hvor vi havde en skøn cob dag. Venner på besøg og jeg var i køkkenet. Det var den dag, jeg lavede de fyldte vinblade!

Det var bare nogen af de ting, som blev startet i permakulturugen som skulle have lidt finish; men det blev til at de to træer, som var startet på hver sin side af glasdøren i laden udviklede sig og kom til at slynge sig helt op over døren. Da tusmørket kom og der var sat lys i træerne, så hjørnet smukt ud og jeg måtte fotografere det. Med blitz, forstås – og så bliver billedet helt, helt anderledes end virkeligheden.

Men man får dog et indtryk af den udsmykning, som  begynder at tage form i laden.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Den dør har jeg vist aldrig set, glæder mig til at kigge på den ved lejlighed.
    KH mor

Skriv et svar

