Nordisk Permakultur Møde

Hele lørdagen brugte jeg på at deltage i det årlige “Nordisk Møde” mellem de skandinaviske permakulturforeninger. I år var det i Danmark, så det var enkelt og overkommeligt at tage med. Jeg deltog kun den ene dag, lørdagen. Jeg kunne køre med John og Sue her fra Fejø, så det var enkelt og behageligt.

Udfordringen er så at sprede impulsen, når man/jeg er kommet hjem. Vi skal have møde i morgen aften, mandag, i vores lokale Fejø Permakultur,  om bæredygtig økonomi. Jeg skal holde oplægget. Så det vil jeg bruge noget tid på at forberede i dag.

Hvis det ikke regner alt for meget skal jeg ud og harve, og måske slå mere græs. Jeg kørte på traktor i fredags i en 3-4 timer og slog græsset dér, hvor “slangens hoved” skal være. Jeg blev ikke helt færdig, men jeg brugte 5 l diesel og 1 l olie!

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Stadigvæk et jævnt og muntert samt virksomt liv på jord.

Skriv et svar

