Lollandske tulipaner

I går havde jeg ærinde på Lolland (jeg skulle til tandlægen).

Jeg havde forinden ringet til Bøgehave og forhørt mig om jeg kunne komme forbi på et givet tidspunkt og købe – og jo, det kunne jeg godt. Jeg købte 20 stk af 10 forskellige sorter, det er det rene slaraffenland. Løgene er store, rene, lækre, helt uden mærker, revner og lignende. De koster 1,50 kr. stykket!

Jeg glæder mig til jeg skal ud at sætte dem, jeg så småningom bestemt, hvor de skal være. Men i dag regner det og dagen er også besat med andre gøremål.

Her er et udpluk af alle de blomstrende tulipaner jeg havde i 2008.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Med så mange nye løg kan I ikke undgå et flot blomstrende forår.
    KH mor

Skriv et svar

