Spirer

I det uldne bed nr. 2 hvor jeg har sået pak choi og min egnede avlede wintercale spirer det nu lystigt. Jeg går derud en tur hver dag og ser, hvordan det står til – og mindsanten den ene dag om ikke jeg fandt en af de brune snegle, der var kravlet ind over ulden. Den fik et gok med hakken – men jeg er ikke helt tryg ved den “uldhæk”.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Disse snegle, disse snegle. De er nok kommet for at blive. Jeg er igen begyndt at sætte små nedgravede skåle med øl, adskillige snegle er gået i ølfælderne, så en smule hjælper det. Jeg køber den billige øl i Fakta.
    KH mor

Skriv et svar

