I dag: permablitz

Det regner og jeg tænker: skal vi aflyse? Men jeg har kigget på vejrudsigten og det regner bare lidt på Fejø her til morgen.

Vi starter kl. 10 og der kommer en journalist fra “Haven”. Jeg tager selv mit camera med ud, jeg må tage nogle billeder. Jeg har været tidligt opppe og bagt brød (slog dejen op i aftes), kage med blommer og nu skal jeg “lige” lave en omgang suppe, te og kaffe.  Uden mad og drikke du´r helten ikke.  Der kommer 4 og er med så med mig selv er vi 5. Ikke den megastore blitz, men lidt har også ret. Og 4 hjælpere er bedre end 2 som er bedre end 1 som er bedre end sletingen.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Håber, vejret artede sig nogenlunde, meget af dagen skulle vel foregå udendørs.
    KH mor

Skriv et svar

