Ude og inde

De sidste to dage er det ikke blevet til så meget i haven. Jeg går en lille tur rundt, når jeg kommer hjem med færgen kl 16, kigger på hvad der vokser frem de forskellige steder og på de nye bede, som er skabt. Går en tur op på bakken med min kop med te eller pulverkaffe. Nyder udsigten.

Jeg er i gang med at organisere at jeg kan få slået hele marken, så jeg kan måle op til de forskellige sektioner af vores permakulturdesign. Og jeg er i gang med at få købt noget rug, som vi kan så i kornslangen – på Lolland ved de ikke noget om økologisk rug. Så i dag er det min plan at ringe til min gamle forhandler Nielsen og Smith.

Skriv et svar

