To kattekillinger – og tid

I torsdags fik vi kattene, det er to hanner og de er meget, meget søde. Lige knap 12 uger gamle – om to dage er de 12 uger, så rent faktisk var de for unge til at flytte hjemmefra. Jeg vidste det ikke, jeg troede bare de skulle være 8 uger, men der tog jeg fejl.

Men hvorom alting er så er kattene her nu og de faldt til med et plask, pladask. Jeg havde købt det samme foder, som de er vant til at få – måske har det hjulpet. Eller måske er det bare et par trygge killinger. De leger og løber og hopper og springer og snuser og undersøger så det er en lyst. Og ligger FULDSTÆNDIG udmattede og flader ud, på rigtig kattemaner.

Så er der tiden, jeg synes det trækker tænder ud at være så meget væk, som jeg er. Væk fra hvad? Ja, væk her fra Fejø Retreat. Jeg laver ikke mere end jeg gjorde før, men transporttiden er ekstrem i betragtning af at det tager 20 min at køre i bil fra Kragenæs til Nakskov. Jeg er en time om det, med færgeturen, lidt ventetid og de 5 min som det tager at køre herfra og ned til færgen. Så det bøvler jeg med, at få transporttiden til at give mening, være acceptabel, nyttig. Nogen dage lykkes det bedre end andre – reelt er det 10 – 12 timer hver uge, som jeg har mindre til min rådighed. Jeg skriver ikke dette for at klage, det er bare sådan det er.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Dejligt for jer, at I igen har fået katte i huset til gavn og fornøjelse.
    KH mor

Skriv et svar

