Amandas adoptant

Nu er jeg rigtig Amandas adoptant.

Jeg har høstet og tørret min første frøhøst. Plus nu har jeg fået pillet alle frøkapslerne fra hinanden, dvs. pillet alle de tørre Amandas ærter ud af de tørre ærtebælge.

Der var 270 ærter!

Hos Frøsamlerne har jeg en sød kontaktperon, som er ansvarlig for blandt andet adoptanterne af sorten Amandas. Mette hedder hun.

Hos Mette har jeg sagt ja til at være egntlig adoptant. Der er så nogle bestemte regler, som jeg forpligter mig til at overholde – det er virkelig et fedt system! Jeg er bare så glad for at være en del af det, gratis glæder, kan man sige, men glæde giver det, gratis eller ej.

Jubiiiii!!

Nu skal jeg så holde nogle frø til mig selv til såning 1 2012 – hvis nu høsten glipper for mig her i 2011. Sende nogen frø til Mette, så hun har til andre adoptanter, hvis det går i ged for dem – og så kan jeg ellers sende en lille pose frø til Frøsamlernes frøliste.

Fedt, fedt, fedt

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Håber, du får held med din 2011-høst.
    KH mor

Skriv et svar

