Mere sne

Vi havde hørt m det i verjrudsigten, men da jeg kørte af sted i morges var det ikke begyndt at sne. Det passede mig vældig fint.

Sneen kom i løbet af formiddagen, stille og roligt sneede og blæste det mere og mere. Der skulle være juleafslutning ude i Branderslev – og jeg kørte derud. Hele tiden var jeg opmærksom på at det sneede og sneede. Da de første begyndte at bryde op, så gik jeg med og begyndte hjemkørslen, i 2. og 3. gear. Det gik nu fint og jeg kom med en færge før jeg egentlig skulle have været. Ombord på færgen var Mick, der havde været til tandlægen og på vejen købt to super sneryddere/sneskubbere/sneskovle. Og det var godt at tænke på at have både ham og dem i bilen på vej gennem driverne i Storemose. Vejen kan man ikke se, og heldigvis var det lyst. Og jeg kørte ikke fast. Pyh…. NU kan bilen stå dér i laden til på mandag, så må vi se hvordan det ud.

2 Comments Add yours

  1. Anonym siger:

    Dejligt at læse om, at du kan forcere snemasserne. Forhåbentlig ser alt mere fredeligt ud på mandag.
    KH mor

  2. Losarinas mor siger:

    Godt du nåede hjem i god behold :-9

Skriv et svar

