Raw food

Tænk, denne fede bog kom med posten. Men en hilsen fra min gamle klassekammerat Klaus, der nu er forlægger på Saxo. Ja, så han har udgivet bogen. Jeg tror ikke jeg komme til at blive en gedigen rawfood spiser, men der er masser af inspiration. Og jeg kan godt lide rå mad, også – så jeg vil givetvis komme til at afprøve nogen af retterne – men det vil jeg jo så skrive om her 🙂

I dag fx. tog jeg en smoothie wannabe til morgen. En banan i stykker, en appelsin (skrællet, ja, det er bananen også) i stykker og 1/2 vaniliestang i små stykker ned i litermålet. Hælde op til 3/4 liter med rismælk og så ellers i med stavblenderen.

Smager det godt? Ja, det smager forbavsende godt.

Er det nemt? Ja, det er meget, meget nemt.

Bliver man mæt? Overraskende mæthedsfølelse af 1 banan, 1 appelsin og noget rismælk. Sådan er dét.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Måske skulle man prøve nye opskrifter i året, der kommer. Jeg vil overveje det.
    KH mor

Skriv et svar

