Måske en almanak

En af mine kolleger har fået en almanak i julegave – endda skrevet af en kendt madskribent.  Hver er der så en opskrift.

Wa be wa – Nu har jeg da GODT nok sendt mange opskrifter ud på den her blog. Tænk hvis jeg kategoriserede em efter årstiden og efter om det var morgenmad, frokost, aftensmad eller noget til den søde tand? Alt forstås vegetarisk, økologisk og i videst muligt omgang lokalt produceret?  Ja, og så skrev jeg nogte mere til de dage, hvor der manglede noget. Så havde jeg produceret en lokal almanak. Ville det være kedeligt?

Den kunne være krydret med små tanketosserier over hverdagen, digte og inspiration til dagens afstressning.

3 Comments Add yours

  1. Anonym siger:

    Det er hyggeligt at læse madpskrifter, som man kan prøve af eller lave lidt om på. Dem kan man ikke få for mange af.
    KH mor

  2. Anonym siger:

    Det synes jeg sandelig, du skulle gøre. Det ville være hyggelig læsning. Kender du forresten bloggen Kødfri fredag, som tilhører Kristen Skårup en virkelig dygtig kogebogsforfatter. Hanne

  3. Losarinas mor siger:

    Det ville da være rigtig spændende !

Skriv et svar

