Link til give away

Alt det med blogge er sit helt eget univers. Der er blogge rundt omkring som jeg læser på ind imellem, og af og til lægger jeg en kommentar, ligesom der her ind imellem bliver lagt kommentarer.

På Lavendels blog er der en give-away med en SKØN bog, som jeg læste lige da vi var flyttet til Fejø. De tanker, som forfatteren gjorde sig om haven, verden og livet var som talt ud af min egen mund – og stærkt medvirkende til at vi gjorde alvor af at begynde at ablægge det, som senere blev til vores helbredende have og en del af al permakulturen. Linket er: http://lavendelsblomsterblog.blogspot.com/2011/01/vinter-give-away.html

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Mest af alt elsker jeg jo din blog, håber den vil eksistere længe endnu.
    KH mor

Skriv et svar

