Uomtvisteligt, det ER forår

I går skinnede solen fra en skyfri himmel, jeg lå i flere timer og nød sol og vind og alle forårslydene på madrassen på en pressenning. Dét er altså bare luksus. I dag havde jeg mange ting, jeg gerne ville. Selvom solen ikke skinnede, så var det lunt og lærken trillede lystigt. Mange haveting, komme i gang. Jeg gik en runde og inspicerede det hele, uuhhh det er fint og det spirer og gror. Men da jeg så skulle i gang væltede trætheden ind over mig som et helt alderdomshjem.

Frem med pressenning og frem med madras, så lå jeg der igen. Men det er godt nok dejligt.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Fint, du fik hvilet dig i week-enden, så er det nok lettere at klare den følgende uges strabadser. Du sender en flot buket af forårsblomster, snart vil de nok også pible frem derude, når kulden slipper jorden.
    KH mor

Skriv et svar

