Af sted til Nr. Snede

Så har jeg da taget hul på eet af mine store livsprojekter, den 3 årige uddannelse til meditationslærer. Det foregår i Nr. Snede og afholdes af Skolen for Anvendt Meditation. De første moduler foregår på Vækstcentret – senere skal vi være i en endnu ikke opført kursusbygning.

Jeg bor det mest fortryllende sted syd for Rørbæk Sø. Området her er underskønt. Lyng, bakker, skove. Så ulig det, jeg kommer fra. Jeg bliver passet og plejet og vartet op som en anden prinsesse, så jeg nyder det i fulde drag.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Efter billedet at dømme er det et særdeles smukt sted, fortåeligt du nyder at være der.
    KH mor

Skriv et svar

