Musik i havestuen

Det sjove, det dejlige, det utrolige er, at her på Fejø retreat, her lige i mit hjem og mit hus og min have bor også en dejlig mand. Ja, han er sådan set halvdelen af det. Og selvom han klipper græsset og hækken, slår søm i hist og her og støvsuger bilen, så er det MUSIK der er hans hjerte nær. Haven og helbredelse er mit. Når han så spiller, eller som nu har en dygtig saxofonspiller på besøg som skal hjælpe ham med indspilningen af nogle af hans mange kompositioner, ja, så strømmer musikken gennem huset og lige ind i MIT hjerte.

2 Comments Add yours

  1. Lotte siger:

    Det må simpelthen være lykkelige øjeblikke! Jeg ville elske at leve med levende musik… virkelig LEVENDE musik, som du nu oplever.
    TAK for du deler denne oplevelse🙂

  2. Anonym siger:

    Det er nok Kærlighed, der har slået sig ned hos jer. Pas godt på den.
    KH mor

Skriv et svar

