Plasthæklerier

I sommeren 2010 gik der sport i ikke at producere affald. Vu ryddede blandt mange andre ting op i laden og der var rå mængder af plsticposer i plasticposer, nydeligt gem, for man kunne jo altid få brug for dem.

Jeg smed dem nu ud.

Men kort efter fik jeg fortalt, hvordan der er en hel “kultur”, der hækler af plastik. Der er masser af links på you tube og jeg gik i gang, skulle bare prøve. Måske fordi der er så mange andre ting keg også lige skal prøve så har det taget en rum tid, inden jeg fik min første hæklede ting af plasticposer færdig. Men i går skete det.

Funktionen af den er at den ligger under gasflasken, den laver nemlig mærker på det nydelige trægulv. Men med denne fine plastikposemåtte er gulvet beskyttet samtidig med at man kan vaske gulvet. For plasticposemåtten kan jo sagtens tåle både vand og sæbe.

Er det smart eller er det bare smart?

2 comments

  1. Sådan en plastikdims til at stille tunge ting på er sikkert en udmærket ide. Det er sikkert udmærket at have flere af dem liggende til brug, så det er bare om at komme i gang med hækleriet.
    KH mor

Skriv en kommentar