Haven vokser

Desværre havde jeg ikke mit camera med ude i dag i de 3 timer jeg nåede at lave noget inden det blev for mørkt. Men siden den 22. oktober, hvor jeg skrev den sidste blogpost er der faktisk sket en hel del.

Vi har haft besøg af en god ven fra Irland, Carmel, som har gjort en del bede klar derude og sat mange af de planter, som nu er på vej i depot.

Så har jeg selv gået  derude sammen med Mick sidste weekend (tror jeg nok det var). Jeg elsker det bare, time efter time. Og så i dag kom Hanne. Planterne bliver sorteret og sat dér, hvor de skal plantes. De stærkt solkrævende. De skyggetålende. Krydderplanterne og de, der skal stå lunt op ad muren. Det virker som om der bliver flere og flere planter. 40 m2 er nok, sagde Hanne, men den holder ikke. Jeg kan gå derude et par timer i morgen og så igen på søndag. Så får vi se hvor langt vi er nået, frosten kan være her før vi ved af det.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Håber, de fleste af planterne vil befinde sig vel i de nye omgivelser. Men i sangen om den lille anemone lykkedes det jo at omplante den fra Lollands fede muld til Jyllands grus. De fleste af planterne vil nok akklimatisere sig og befinde sig vel.
    KH mor

Skriv et svar

