Dejlig varme i blæsevejr

Åh, så skønt at komme hjem. En runde i haven. Man kan se, det er ikke mørkt. Og så ellers ind i varmen og i ly for den stærke blæst, næsten alt vandet var blæst ud af havnen i Kragenæs, men færgen sejlede og jeg kom hjem.

Tænk, hvor er man heldig at man har sådan et dejlig varmt og bekvemt hus.

Tænk hvor er man heldig at man kan købe sig en bil, når man vil. Det vil jeg nu, efter 3 1/2 år uden bil, det har været fint, men nu er der et nyt nu og jeg har skrevet under i dag, får bilen leveret på onsdag.

Jeg tænker ofte at jeg må være født under en heldig stjerne – og jeg er taknemmelig for det. Det er nemlig ikke nogen selvfølge.

2 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Tillykke med din nye bil🙂
    Og en dag som idag, ER jeg også taknemmelig for at have en lun bolig med tag🙂

  2. Anonym siger:

    Skønt at læse noget optimistisk på denne blog. Det er nu altid dejligt at læse den. Medierne er ret fyldt med mange negative nyheder, så det er dejligt at få en lille optimistisk stund her ved denne blog. Så tak for det. Og held og lykke med fremtiden som bilejer, det vil nok gøre tilværelsen lidt nemmere i hverdagen.
    KH mor

Skriv et svar

