Planer

Vejret har været udmærket i disse juledage. Alligevel er det ikke meget jeg har været ude. Men i går gik vi ud og målte op, så jeg kunne tegne skitse nr 2 af det ny haveanlæg. Der mangler en masse og det er langt fra præcist – men det er alligevel meget bedre end den første skitse jeg lavede.

Jeg tror også på at formen holder. Og formatet.

Jeg læser en del, mediterer som jeg har sat mig for, skriver et par kort, tænker og nyder at drive af sted i tiden, intet at skulle, ikke være træt. I går var jeg på nettet i mange timer for at opdatere diverse omkring Fejø Permakultur og Omstillingsinitiativ. Lægge pdf ud om året der gik og om den kommende sommeruge. Det tager skisme lang tid at skrive sådan en beretning, men det hører til når man driver en forening og, ja, så er det gjort.

Og så ser jeg ellers en masse film, åh, det er skønt. Kings Speech med Colin Firth, en fin lille film om den unge dronning Victoria, Helen Mirren som dronning Elizabeth (dengang prinsess Diana kørte galt, ja, hun blev jo dræbt), The Aviator (glimrende Leonardo Di Caprio), North and South (engelsk TV serie, glimrende, måtte gå på nettet og søge information om den engelske textilindustri).

Nu skal jeg klippes. Nytårsklipning

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Det er flot dit år kan ende med udvisning af sådan en energi, jeg synes, dagene er så korte og mørke, jeg når bare det nødvendige.
    KH mor

Skriv et svar

