Haven in spe

Det var een af de andre solskinsdage, jeg tænkte jeg må ud og fotografere.

Lyset er rigtig flot på de her to fotos, som er taget ud over de slåede arealer, hvor fremvisninsgbedene skal være. Det er ikke slået det hele, måske en fjerdedel, men jeg er glad for at vi har valgt den tidkrævende køsning, så de store tunge maskiner ikke skal køre ind over “min” jomfruelige jord.

Haven ligger vendt mod syd, med udsigt over mosen og i det fjerne Smålandshavet. Der er andre lokaliteter som er smulle, det er jeg helt klar over. Men for mig er dette bare det bedste.

 

 

 

3 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Luft, udsyn og muligheder !🙂

  2. Esther siger:

    test3

  3. Esther siger:

    Det ser ud til, at foråret er på vej. Så får I travlt, men heldigvis elsker I at have jord under neglene.
    KH mor

Skriv et svar

