Vasketøjet vajer i vinden

I dag sol

I går regn

Sådan skifter vejret og sådan skifter humøret (for de fleste).

Jeg har hængt vasketøj ud, for første gang i år. Det er begyndt at lysne, når jeg tager af sted om morgenen. Det er endnu lyst, når jeg kommer hjem. Åååååh, det er godt!

Plænen under kirsebærtræerne er gulspættet af erantis. Vintergækkerne står nikkende alle vegne. Hyacint og påskelilje har store skud fremme. Jo, foråret er visseligen på vej.

 

Jeg vil så lidt  i dag i vindueskarmen

2 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Jeg kan også mærke det ! Foråret- der er grøde i luften og lyset er her igen:-)

  2. Esther siger:

    Skønt med lyset, der langsomt kommer snigende og først begynder at aftage til Sct. Hans. Det er rigtig hyggeligt med vores 4 årstider, men vejrguderne narrer os undertiden, fordi de ikke rigtigt kan finde ud af at overholde tidsplanerne for vore 4 årstider.
    KH mor

Skriv et svar

