Næsten 60

I morgen  er det så dagen for den store runde dag. Jeg fejrer det IKKE, jeg synes sletikke det er festligt at gå ind i sit livs aften, hvad der jo reelt er tale om.

På arbejdet var det ikke velset ikke at gøre opmærksom på denne dag, så jeg har sagt at hvis der skal være noget med noget, så skal vi da danse. Så vi danser lidt folkedans i gymnastiksalen i morgen tidlig klokken 8, så må vi se hvad folk siger til dét, de kan jo ikke så godt tillade sig at sige nej, når det er min fødselsdag og den oven i købet er rung. Bagefter kaffe i personalerummet.

På hjemmefronten kommer “børnene” på hhv 40 og 24 år, jeg laver is i rå mængder med cremeodan og skummetmælkspulver som der står i de italienske isopskrifter at man skal. Rabarbersorbet, jordbærgelato og chokoladegelato, måske også een med mocca. Jeg lavede forberedelser i aftes og laver lidt mere i aften. Det er sjovt at lave is og det er sjovt at prøve nye opskrifter og det er sjovt at bruge den nye ismaskine. Hihi…..

2 Comments Add yours

  1. Esther siger:

    Stort TILLYKKE. Hav en god morgendans, sikkert en fin start på en rund fødselsdag, hvor der skal indtages rigelige mængder is-dessert og andet godt.
    KH mor

  2. Losarinas mor siger:

    Et STORT tillykke🙂
    Det er din fødselsdag, så du bestemmer🙂
    Sikke en isfest !

Skriv et svar

