Frø

Så kom frøene fra Solsikken, et økologisk firma man kan handle med via nettet.

Der er 1 kg af hver af to forskellige slags kartofler, Ditta og Rød Raja. Så er der en del squash og majs og den slags, som jeg kan så i potter nu og senere plante ud. Og så en masse køkkenurter og løg, som jeg også kan så langt det mest af nu. Jeg vil så det “oppe på marken”, det blev så fint sidste år. Jeg skal “bare lige” over det med harven en gang mere, så mon ikke jeg får både harvet og sået og lagt kartofler i løbet af denne skønne weekend. Jeg håber det- Men sidste år kom tingene ikke i jorden før hen i juli måned – så uanset hvad kan det komme til at lykkes meget bedre i år.

3 Comments Add yours

  1. Hanne Oustrup siger:

    Kære Anne, Chris og jeg er leveringsdygtige i squash. Er du interesseret tager vi dem med ned, så de kans så gdt hos dig.

  2. Esther siger:

    Det bliver en travl weekend med at få puttet alle dise ting i jorden, hvor de forhåbentlig vil få et godt liv, til I finder på at høste dem til noget dejlig mad.
    KH mor

  3. Tak, Hanne, jeg er absolut interesseret i flere squash frø 🙂

Skriv et svar

