Glæden, 2

5 minutter med hvad jeg er glad for. Uprioriteret, lige ud af mit hovede.

Jeg har sovet godt i nat og det gør jeg for det meste. Nattens søvn er nødvendig, en basis for ens funktionsniveau, regenererende.

Katten ligger her på madrassen sammenmed mig.

Jeg har en skøn bærbar computer, jeg elsker at være på nettet og jeg kan tage computeren med mig flere steder og stadig være online.

Jeg har fået en skøn bog,  Teaching Mindfulness, a practical guide. Den er jeg gået i gang med læse.

Solen skinner.

Jeg er ved godt helbred, det samme gælder Mick og mine børn. Et godt helbred, ikke at man ikke kan leve et godt liv med sygdom, men hold da op hvor er det skønt at være rask.

Det var dagens 5 minutter.

2 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Tak for dit indlæg. Det var lige hvad jeg havde brug for at huske.
    Når livet viser tænder, som det gør hos mig, på alle områder, så er det vigtigt at huske på glæden og taknemmeligheden. Tak 🙂

  2. Esther siger:

    Skønt at læse om, at du kan glæde dig over at være til i det, der er til. (Vistnok et citat af Løgstrup).
    KH mor

Skriv et svar

