Sommer, sommer, sommer

Ferien er slut og det var slemt. Jeg har ikke spor imod mit arbejde, men hold da op – når ferien var så dejlig, så ville jeg da have mere af dén. Troede knapt jeg ville overleve at skulle op og af sted igen – men ikke overraskende er det gået, og det er ikke bare gået, det er gået godt.

Og så er der svømmeturene.

Badetøjet med i bilen og så ellers på hovedet i bølgen den blå så såre jeg er kørt i land på min skønne ø, Fejø. Dét er bare godt!

Ja, og så er jeg træt om aftenen, har heldigvis ikke haft noget program. At sove er også godt.

One Comment Add yours

  1. Esther siger:

    Du har vist altid været noget af en vandhund, det må være rart at kunne komme i bølgen den blå efter en hed sommerdag.
    KH mor

Skriv et svar

