Brød

Denne weekend blev det brød. Rug, hvede og hørfrø. Med gær. Hvem ved, måske laver jeg også et-eller-andet i morgen.

 

Her til eftermiddag har vi haft klassisk klaverkoncert på loftet. En hamrende dygtig koncertpianist. Det er bare fuldstændig fantastisk at få mulighed fpr at opleve sådan noget. Foto tog jeg ikke, han spillede på mit keyboard, det avde han ikke meget til overs for og jeg kan pgså godt forstå det. Men der var ikke nogen af dem med flygel, som åbenbart ville lægge stue til. Nu har vi sagt ja tak til at have Heidis flygel stående – så næste gang han kommer – og det tror jeg han gør – så kan han spille på et rigtigt flygel.

Ellers har jeg været i haven. Spist blommer, det er virkelig blommeår i år. Og fjernet brændenælder. Sved på panden, men det skulle jo være sundt.

Nerien blomstrer, helt vildt mange blomster har den i år.

One Comment Add yours

  1. Esther siger:

    Dejligt billede med lækkert brød, uhm!
    Og nerien ser helt sydlandsk ud, jeggætter på, at den dufter.
    Spændende om I får flere koncerter op at stå efter flyglets indtog. Alt kan ske på Fejø.
    KH mor

Skriv et svar

