Søndag aften

En dejlig, dejlig weekend er ved at slutte. Møder omkring Den Helbredende Have på Fejø som gik godt (møder kan være vældig anstrengende , suk). Og jeg havde bagt kage med blommer.

Lørdag bagte jeg, skønt brød og var ude på en flere timer lang pragtfuld gåtur rundt om Avernakke Hage i det strålende solskin. SÅ var jeg også godt øm over lænden/korsryggen, men perfekt opvartning fra min skønne mand og en video gør underværker. Sov drømmeløst og tilpas længe og vågnede uden yderligere mén.

Så i dag har vi været oppe ved mergemgraven og samle sten, som skal bruges i Den Helbredende Have. Mick, mig selv, Hanne og to søde wwoof´ere, en canadier og en kineser. Vi kørte 3 læs. Så er man godt nok også både svedig og træt, men jeg gik i vandet!! Køligt, bevares. Men skønt, skønt, skønt.

 

 

 

 

Hvor er det et held at vi har købt den traktor sammen med naboen og at ha har en gammel vogn vi kunne lne. Og at jeg kan køre traktoren.

One Comment Add yours

  1. Esther siger:

    Det må være skønt med dette Indian Summer-vejr, hvor man får udført en masse ting – velgørende for krop og sjæl.
    KH mor

Skriv et svar

