Mere sol den 20. oktober

 

 

Fukdstændig fantastisk vejr. Jeg var ude i haven allerede kl 9, men dagen har nu også budt på andet end at gå dér og hakke og dække bede. Men godt er det kommet til at se ud, hele den “nederste del” er nu vinterklar, dvs. den østlige den.

 

Så har jeg været på containerpladsen med et læs af gammet ragelse og ting, der er get i stykker. Man har næsten altid en bunke liggende og det er så skønt at komme af med det.

Lidt på visit, bl. a. har jeg lånt noget agar agar, som skulle være et vegetabilsk alternativ til husblas. Har aldrig brugt det før, men nu skal jeg prøve at lave en vegansk ost. Og der skal det bruges.

Så en tud på loppemarked. Jeg fandt en kaffekværn – som jeg har ønsket mig i årevis – til en 10´er. Og et par forede ruskindshandsker, lige min størrelse, oså til en 10´er.

 

Mick slår mere græs, nu er forhaven også klar.

 

Og så, ja så har jeg fundet den første røde chili. Den skal i en omgang refried beans, som vi skal have nu til aften.

Skriv et svar

