Findhorn, rejse og ankomst

Jeg har været så helt utrolig heldig at have fået en rejse til Finhorn. En uges kursus “Beyond you and me” omhandlende gruppeprocesser, konflikthåndtering og procesfacilitering rettet mod fælleskaber.

Jeg var noget nervøs for rejsen, det er mange år siden jeg har rejst udenlands og jeg skulle mellemlande i Amsterdam plus tage tværs over Skotland fra Aberdeen til Forres, hvor jeg så skulle give beked om mir ankomsttidspunkt for at blive kørt resten af vejen i taxa.

Hele rejsen forløb totalt uden problemer og jeg var fremme ca. 19.30 skotsk tid – så det var en dags rejse.

Vi kastede os straks ud i ugens proces. Hvem er vi, hvad kommer vi med/hvad kan vi bidrage med, hvad ønsker vi at tage med os/lære  og hvordan saboterer vi/spænder ben for os selv og andre. 20 deltagere er vi og to kursusledere. Deltagere fra hele Europa og både uneg og nogen på min alder.

Jeg har sovet super godt og glæder mig til en ny dag.

One Comment Add yours

  1. Esther siger:

    Godt, du er nået frem i god behold. Glæder mig til at se dig hjemme igen, måske med hovedet fyldt med nye, gode ideer.
    KH mor

Skriv et svar

