… at slå rødder i solen ……

roedderisolen

 

Vinden har lagt sig her hen under aften og solen kom frem igen ved middagstid. Smuk solnedgang. Men jorden er dækket af sne mange steder og driver ligger hvor vinden har føget dem sammen. Ikke vejr til at arbejde udendørs. Så jeg har været flittig indendøre med oprydning og lidt rengøring, med planlægning og ikke mindst læsning af Hildegard af Bingen. Anne Lise Marstrand Jørgensens to bind roman har jeg genlæst og fået fingre i mange herligheder OM og til dels også AF Hildegard. Jeg er helt vil med dét udtryk: at slå rødder i solen. Det er dét jeg gør og det er dejligt, jeg nyder hvert minut.

2 Comments Add yours

  1. Anonym siger:

    Jeg vil prøve at gøre mig nogle tanker om, hvad det vil sige at slå rødder i solen.
    KH mor

  2. Losarinas mor siger:

    Slå rødder i solen- lækker sætning med mange betydninger, for mig🙂
    Bøger, de er altså bare en gave🙂

Skriv et svar

