Findhorn -en film fra for 4 år siden

I januar måned 2013 var jeg en uge på Findhorn.

Jeg har ønsket mig at komme dertil i nok 20 år – men jeg har så alligevel ikke ønsket det så meget, så jeg ville betale den tid og de penge som det kostede.

Jeg er bare så glad og taknemmelig for at jeg endelig kom dertil, ikke så meget for at lære noget nyt, selvom jeg lærte en masse. Men mest af alt fordi jeg blev så bekræftet i at det jeg gør og tænker, det er faktisk ikke så tosset endda.

Med mange kompromisser går jeg på en vej, som bidrager til at der kan leve mennesker på denne skønne planet fortsat.

Ugen på Findhorn har bestyrket mig i at jeg ikke behøver at bekymre mig, i det omfang jeg lytter indad findes svarene og vejen åbenbares for mig. Hjælpen kommer og det har den gjort i hele mit liv.

Mit lykkelige kolbøtteliv.

Jeg tænker at de svar som de har fundet på Findhorn har jeg også fundet, svarene ligger i tiden. Jeg føler stærkere nu at jeg er en del af et globalt – eller i hvert fald europæisk fællesskab – som alle arbejder for en fælles fremtid.

Skriv et svar

