Tåge og regn

aprilhaven2013_1

 

Jeg gik derude nogle timer i dag. Når blot man er klædt på til det er det ikke koldt. Men leren bliver for fed og smattet at plante i. Jeg flyttede lungeurt. Og en lægebetonie. Jeg har lavet en plan, jeg skal nok nå at få flyttet det hele inden 4. maj.

For et år siden så det sådan her ud:

aprilhaven2012

 

Man tror det ikke, men så meget er der sket.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Regnen er sikkert velkommen i alle havens bede. Jeg vil tro, både krudt og ukrudt kommer rigtigt i gang nu.
    KH mor

Skriv et svar

