Stilhedsdag

stilhrdsdag

 

I går havde jeg mit mindfulness hold til stilhedsdag. Billedet er fra juli sidste år. Vi mediterede, lavede yoga, gik tur, hvilede, spiste frokost, drak kaffe. I stilhed. Fra 10 – 15.

Det var en dejlig dag.

Jeg har været til mange dejlige stilhedsdage før jeg startede på mindfulnesslæreruddannelsen. I en lille Thich Nhaht Hahn sanga, hjemmehørende i Helsingør, men dagene blev holdt rundt omkring i København. Lidt anderledes end min stilhedsdag, for jeg har ingen buddhistiske referencer. Men indholdet er det samme, at bringe sindet til stilhed – eller lytte til larmen.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Hvis man tier, hører man nok naturens lyde mere intenst, fuglenes sang er jo dejlig om foråret.
    KH mor

Skriv et svar

