Rød solhat

solhat

I går skinnede solen og jeg gik ude i mange timer, bare i sandaler. Ja, med bare tæer. Ingen lange underbukser, ingen overtræksbukser, ingen sweatre og jakker. Jeg tror rabarberen groede 4 cm på den dag, det var helt vildt. Jeg såede blandt andet rød solhat, det skal vi jo have i haven. Priklede og pottede, lugede og flyttede planter. Opslugt, dejligt.

Om aftenen sluttede jeg mit mindfulness hold, det har virkelig været en fornøjelse at have dét. Jeg har meldt mig de næste 7 tirsdage til et kursus om urter og medicinplanter på Nyord, det glæder jeg mig også til.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    I min Herlev-have havde jeg solhat, det var en ganske høj staude.
    KH mor

Skriv et svar

