Nu er jeg her igen – med fermenteret soya

fermenteret_soya_1

 

Tiden går og jeg er fuldstændig opslugt af haven, af wwoof´ere, af tangprojekt – af ALT muligt. Jeg får ikke blogget andet end det, som jeg lægger på helbredendehave.dk. Svært at skifte synsvinkel, tror jeg – denne her blog, den er jo MIN private blog.

Nå, men i hvert fald, så er jeg kommet i gang med soyabønnerne, det smager helt vildt godt.

Man lægger soyabønnerne i blød. Purerer dem og lader dem stå i et døgn, cirka, for at de kan fermentere. Og så laver man noget af dem, denne super velsmagende pate, fx.

fementeret_soya_2

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Hyggeligt igen at få lidt nyt fra bloggen om det ene eller det andet, men altid spændende.
    KH mor

Skriv et svar

