Planter, planter, planter

planter

 

På vejen hjem i går lagde jeg vejen ind omkring en planteskole. Porse, surbær (som på  moderne dansk hedder aronia) pæon (en hvis, en pink/lyserød og en mørkerød) samt en julerose (hvid). Vi har fået fondsmidler til bl. a. at købe planter for i haven, så glæder jeg mig til at plante disse ude i Den Helbredende Have.

Jeg var også til massage. Min gigt fortager sig, stille og roligt. Om det er kosten, massagen, meditationen eller den daglige bevægelse eller det hele skøn forening, der virker, ved jeg af gode grunde ikke. Men det virker. Jeg har haft ondt i fødder, knæ, hofter, nakke, skuldre. Nu er det kun hofterne, oftest den højre og det er ikke ret tit, jeg har ondt. Det skal jeg så bare huske at nyde!  Hvad jeg da også gør, men man kan være tilbøjelig til at glemme alt det, der virker – og kun huske på det, der er besværligt og som skal ordnes.

Published by: Anne Moloney, Fejø Retreat

I live together with my husband at the most wonderful place of Fejø Retreat. I am a trained mindfulness meditation teacher and body psychotherapist. On the land we are realizing our permaculture design with the help of many volunteers. A healing garden opened in 2013.

Kategorier Uncategorized2 kommentarer

2 thoughts on “Planter, planter, planter”

  1. Det var da fantastisk at du mærker en sådan bedring ! Det er nemlig hårdt at leve med kroniske smerter.. Og du har ret, vi glemmer ofte at sætte pris på, at vi har det godt 🙂

Skriv et svar

