Fredag i permakulturugen

alle

 

Her har vi så den glade gruppe efter 4 dage, ja, Birte som fortograferer er ikke med på billedet. Aæt det der med stativ og selvudløser, det er uden for mit kompetanceområde.

Jeg fandt us ad at hvis/når jeg genstartede computeren, så kunne jeg atter overføre fotos. Så nu er dét på plads igen.

Jeg nyder det bare sådan, at her er mennesker. Det må ligge i mine gener.

Og så går jeg i vandet.

I eftermiddag skal vi på en kort tangsafari og så skal vi ellers lave mad med tang. Mums.

 

 

 

 

Skriv et svar

