Sidste dag i september

myrteStrålende sol var det. Myrten blomstrer, den har stået ude hele sommeren. Jeg købte den i juni og pottede den om. Det kunne den godt lide. Så blev den pottet om engang mere. Den 17. august, da Den Helbredende Have på Fejø åbnede officielt begyndte den at blomstre. Det syntes jeg var vældig tilpas, for nogle af wwoof´erne kaldte åbningsdagen for Havens bryllup med øen. Så har den ellers blomsrret siden og den sa tænkt sig at blive ved lidt endnu. Nu er den så kommet ind i havestuen, det er ved at være koldt om nætterne.

mick_frokost

 

Jeg har gravet mig ned, for nu VIL jeg havde skrevet den opgave om mindfulness og behandling af kroniske smertesymptomer. Det er til uddannelsen, skal aflevers 20. oktober. Men jeg kom godt fra start i går – dog spise jeg dejlig frokost i solen i havestuen sammen med Mick.

 

One Comment Add yours

  1. Esther Vinter Pedersen siger:

    Håber på en oktober, hvor havefolket kan gå og glæde sig derude med stilfærdigt arbejde.
    KH mor

Skriv et svar

