1. november

loegdullenI dag har jeg åbnet en side på Facebook om Fejø Retreat.
Det har jeg været lang tid om, jeg er lissom så bange for at gøre det forkert. Meget, meget mærkeligt.
Nå, men nu er siden der og jeg skal så skrive lidt på den i ny og næ. Lissom bloggen her, som jo har været gået i stå i lang tid. Jeg håber den kommer i gang igen, nu.
Jeg har tilmeldt mig 30 dages inspiration fra Mindfulground. Det glæder jeg mig til at bruge noget af novembers mørke til.

Hvad betyder det for mig at være mindful og hvilke kvaliteter bringer mindfulness ind i mit liv, bliver der spurgt, som dagens udfordring.

Det er jo svært at svare på, men den korte version er:

  • mere nærvær og fordybelse.
  • at være nærværende og til stede i nuet bringer mere klarhed på alle livets kvaliteter og bringer flere nuancer frem, det kan være både behageligt og ubehageligt. Mere nydelse af og glæde og taknemmelighed ved det behagelige og en bedre evne til at rumme og acceptere det ubehagelige, smertefulde, komplicerede.
  • at være med det, som er.

http://www.mindfulground.com/30-day-living-mindfully-blog-challenge-day-1/
– See more at: http://www.mindfulground.com/30-day-living-mindfully-blog-challenge-day-1/#sthash.MGmFIPJc.dpuf

One Comment Add yours

  1. Esther Vinter Pedersen siger:

    Glæder mig ganske meget til fremtidens blogindlæg.
    KH mor

Skriv et svar

