10. november, hiv stikket ud

Ja, lige nu er det jo blevet den 11. november – men i går gik dagen med skønne praktiske gøremål.

Jeg mediterede, sidder 1/2 time hver dag, ikke så meget, men meget bedre end ingenting. Rengøring, oprydning. Skønt. I haven, plante 21 planter, øve musik til fællesspisning på lørdag den 16., af sted til et lille møde om skolen med et par forældre, lave mad sammen med de unge antropologistuderende, øver sacred dance med dem, også til på lørdag og sidde og sludre lidt med dem.

Og så, ja så kom computerstikket i, fordi jeg som adspredelse for tiden ser en herlig engelsk TV serie, der er via Youtube.

Ellers vil jeg sige at jeg har jo ikke en mobiltelefon og jeg tjekker min email 2 gange dagligt, om morgenen og hen på eftermiddagen. Jeg er på Facebook og LinkedIn, begge tjekker jeg dagligt. Jeg bruger 1 time på nettet hver dag, tror.

One Comment Add yours

  1. Esther Vinter Pedersen siger:

    Jeg synes, du når fantastisk meget, jeg kan blive helt træt bare af at læse om det. Det giver altid en god fornemmelse at få tingene fra hånden.
    KH mor

Skriv et svar

