13. november, følelser

Føøøøøølelser…….

Tillader jeg mig at have de følelser, jeg nu engang har? Nogen følelser vækker behag, andre ubehag. Nogle følelser er forbundet med fryd, andre med forbudt.

Træning i mindfulness handler blandt andet om at hilse de følelser velkommen, som dukker op i systemet – belejliget eller ubelejliget. Acceptere dem, hvilket ikke er det samme som at handle dem ud.

Personligt oplever jeg verden stækt rent følelsesmæssigt og livet er fortsat en rejse i at lære at rumme mine følelser.

Dagens udfording fra Mindfulground:

One Comment Add yours

  1. Esther Vinter Pedersen siger:

    Følelser har vi nok alle, det er sikkert godt at kunne sortere dem lidt.
    Kh mor

Skriv et svar

